Wat is dit voor beurs?
Op de Hadjbeurs begint uw Hadj levensreis. U vindt er alle informatie die u nodig hebt om uw Hadj en Umrah reisbureau uit te kiezen.
Goede indruk
Ideaal is dat u rechtstreeks met de aanbieders praat die zelf deze nobele bestemming hebben ervaren. Zo krijgt u direct een goede indruk.
Informatief Dagje uit
De Hadjbeurs is natuurlijk ook een informatief dagje uit. Met Anasheed, Hadj en Umrah boeken, Hadj kledingen en lekker eten alvast de Hadj sfeer opsnuiven en genieten van de Hadjvoorpret.
Data & tijden
De Hadjbeurs wordt gehouden van 16 mei t/m 18 mei 2018.
N.B: De Hadjbeurs 2018 is een face-to-face beurs met een beursvloer!
Editie 2018/1439
Een inspirerende ontmoeting! Een bezoek aan de Hadjbeurs is een inspirerende ontmoeting. De bezoeker vindt hier inspiratie, vergaart gerichte informatie en boekt vaak direct naar aanleiding van een mooie aanbieding Zorg dat u aanwezig bent op de Hadjbeurs om de bezoeker te inspireren en genereer meer boekingen!
Aanbod
Vluchtmaatschappijen, touroperators,en reisbureaus promoten hun aanbod van voornamelijk reispakketten en accommodaties aan bedevaartgangers. Zij vinden op de Hadjbeurs alles op het gebied van Hadj en Umrah onder één dak.
Kortom: de Hadjbeurs biedt u volop kansen om in een inspirerende omgeving consumenten nóg gerichter en makkelijker face-to-face te ontmoeten!
Waarom mag u niet ontbreken op de Hadjbeurs?
• U wilt uw aantal boekingen aanzienlijk verhogen het komend seizoen.
• U bent op zoek naar consumenten én professionals uit de reisbranche.
• U wilt bestaande relaties ook graag blijven ontmoeten.
• U wilt uw naamsbekendheid in de markt vergroten.
• U wilt uw nieuwe reispakketten/accommodaties aan uw doelgroep tonen.
• U wilt inspelen op de veranderende behoefte van consumenten als het gaat om de keuze in hun Hadj.
10 redenen voor beursdeelname:
Bij minimaal 1x een JA mag u niet ontbreken! De Hadjbeurs brengt u in contact met pelgrims consumenten én professionals uit de Hadj reisbranche. Hier ontmoet u gericht en gemakkelijk face-to-face uw doelgroep waardoor u uw boekingen voor het komend seizoen een flinke boost geeft. Er zijn 10 goede redenen om deel te nemen aan de Hadjbeurs. Lees ze alle 10 en ontdek dat de Hadjbeurs uw marketingcampagne aanzienlijk kan versterken en u helpt bij het realiseren van uw doelstellingen.
Deelnamemogelijkheden
Uw deelname aan de Hadjbeurs kunt u invullen op de manier die ’t beste bij uw doelstelling past. U kunt kiezen uit diverse mogelijkheden waarbij het bereik van de juiste doelgroep centraal staat. U bepaalt zelf waar u het beste tot uw recht komt: u kunt aansluiten bij een van onze VIP locaties of u kiest juist voor een geografisch georiënteerde etappe.
Onderscheid uzelf met een unieke aanbieding! Uw exclusieve aanbieding wordt actief gepromoot via onze online communicatiekanalen en in een speciaal aanbiedingenboekje die op de beursvloer wordt uitgedeeld. Pak deze kans en onderscheidt u zo van uw concurrenten!
Uw eigen stand op de beursvloer? Dat kan. U kunt al deelnemen met een eigen unit vanaf € 250. Zo bent u verzekerd van een professionele uitstraling en kunt u zich volledig richten op het behalen van uw doelen.
Promotiemogelijkheden op de beursvloer.
- Banier boven (centrale) gangpad € 100
- Flyeren op beursvloer € 50 p.d.
- Flyeren bij de entree hal € 100 p.d.
- Logo op de oriëntatieplattegrond € 50
- Promopoint (op A locatie) € 250 (2 meter)
- Vloerstickers € 50 (per 5 stuks)
• Advertorial in e-mail nieuwsbrief naar consumenten (20.000 adressen) € 250
Standbouw
U heeft als exposant de keuze om uw stand zelf te bouwen (bijvoorbeeld via een standbouwer) of een standaard standbouwpakket bij ons te huren.
Standaard standbouw: Hadjbeurs houtbouwpakket
Exposanten kunnen op de Hadjbeurs kiezen voor een Standaard standbouwpakket. De voordelen hiervan zijn legio: het bespaart tijd waarmee u zich kunt richten op het kerndoel van uw deelname: scoren van business. Daarnaast bespaart u geld en garandeert de standaard standbouw een professionele uitstraling.
Eigen standbouw
Wilt u een eigen stand laten bouwen? Houdt u er rekening mee dat er bepaalde voorwaarden zijn voor het bouwen van een stand. In sommige gevallen dient u tijdig een standbouwtekening ter goedkeuring in te leveren bij het projectteam.
Wie staan er op de beurs?
- Reisbureaus
- Touroperators
- Accommodaties
- Airlines
- Ambassades
- Centra’s
10 Succesfactoren voor beursdeelname:
1.Ontmoet consumenten én professionals.
2. Uw boekingen verhogen.
3. De hele branche is van de partij.
4. Uw bedrijf op de shortlist van bezoekers.
5. Zowel online als face-to-face exposure.
6. Onderscheid uzelf met een unieke aanbieding.
7. Welke segmenten zijn vertegenwoordigd op de beurs?
8. Deelname voor elk budget.
9. Slimme inzet van promotie middelen optimaliseert uw beursdeelname.
10. Overtuigd? Neem contact met ons op en wij helpen u graag verder! Zijn uw vragen nog niet beantwoord, of wilt u juist gaan deelnemen? Neem contact met ons op. Wij nemen de tijd voor u en helpen u graag verder.
In de spotlights op een lezing presentatie podium
Zet uw deelname extra kracht bij door een optreden of een presentatie op een van onze lezingspodia te reserveren. Door middel van uw verhaal, inspireert u bezoekers eenvoudig voor uw pakket. De beleving rondom de Hadjbestemming is voor bezoekers van de Hadjbeurs een van de belangrijkste bezoekredenen dus uw presentatie is meteen een schot in de roos!
Beurs Catalogus
Een aantal maanden voor beurs vragen wij u uw werving tekst en promotie-informatie voor de Hadjbeurs catalogus. Het is om twee redenen belangrijk dat u dit doet:
1. Expo Hadj matcht de bezoeker met interessante exposanten.
Hoe beter u uw gegevens inlevert hoe beter de match zal zijn en hoe meer gerichte bezoekers u trekt.
2. Wij maken gebruik van uw nieuws- en persberichten voor de bezoekerscampagne.
Wat doen we met uw berichten?
Uw nieuwsberichten worden – inclusief foto – doorgeplaatst naar de populaire nieuwsrubriek op de bezoekerswebsite. Verder gebruiken we de interessantste nieuwsberichten voor:
• E-mailnieuwsbrieven De interessantste berichten plaatsen we in e-mailnieuwsbrieven die in de aanloop naar de beurs naar (potentiële) bezoekers worden verstuurd. De e-mailnieuwsbrief van de Hadjbeurs heeft een oplage van ruim 70.000.
• Advertorials Bij een aantal beurzen maken advertorials deel uit van de printcampagne. Deze advertorials worden vaak gevuld met nieuwsberichten van exposanten
Beurs campagne
Wij werken samen met toonaangevende mediapartners om zo een zo groot mogelijk bereik in de juiste doelgroepen te garanderen. In de aanloop naar de beurs verschijnt hier een verdere uitwerking van de mediacampagne en hoe u er op aan kunt haken.