Enquete

Door middel van deze enquête willen wij meten in welke mate de Nederlanders in het buitenland tevreden zijn over de dienstverlening van hun ambassade/consulaat.

Op 05 januari 2019 houdt Atlasbridges i.s.m alle Nederlanders verenigingen in het buitenland haar  Congres 2018 met de thema “ambassade 2.0”. En worden de resultaten van deze enquête aan aanwezigen en de pers gepresenteerd. Ook zullen er anonieme antwoorden geselecteerd worden om sleutelwoorden te illustreren om de beste ambassade 2018 te kunnen kiezen.

Het invullen van deze enquête duurt maximaal 5 minuutjes.

N.B: Uw gegevens en antwoorden zijn alleen voor intern gebruik en worden niet met derden gedeeld.

Uw geslacht

ManVrouw

Wat is uw leeftijd? (verplicht)

Bent u een Nederlander woonachtig in het buitenland?

JaNee

In welke land woont u?

Heeft u dit jaar gebruikt gemaakt van de diensten van de Nederlandse ambassade of consulaat?

JaNee

Hoe makkelijk was het om de afspraak te regelen?

Hoe verliep de communicatie met de ambassade/consulaat voor de afspraak ?

Is het gebouw van de ambassade/het consulaat toegangkelijk voor Mindervalide mensen?

JaNee

Hoe heeft u de inhoudelijke kwaliteit van de begeleiding van de ambassade/ het consulaat voor tijdens en na de afspraak ervaren?

Welke sterwaardering kreeg de ambassade / het consulaat voor haar dienstverlening?

Is er nog iets wat verbeterd moet worden in de dienstverlening van Nederlandse ambassade / consulaat . (Denk hierbij aan tips over de communicatie, organisatie, etc)

Atlasbridges poll enquete over de dienstverlening van de Nederlandse ambassade/consulaten in het buiteland:

Klantgerichtheid=De ambassade is bekend met de verwachtingen van haar klant en geeft daar invulling aan
Imago=De Ambassade heeft naar buiten toe een professionele uitstraling
Betrouwbare uitstraling=De ambassade heeft een betrouwbare uitstraling
Transparantie van de organisatie= is toegankelijk, makkelijk benaderbaar en informatie is bij de juiste personen beschikbaar
Kwaliteit van besluiten= De kwaliteit van de besluitvorming is bijzonder hoog
Respect en gelijkwaardigheid= De ambassade behandelt onze als een gelijkwaardig burger, en heeft engagement bij onze problemen
Toegankelijkheid,openheid=medewerkers zijn gemakkelijk benaderbaar
Communicatie=met medewerkers hebben we een open, eerlijke band